W związku z dynamicznym rozwojem oraz ciągłą optymalizacją i poszerzaniem oferty świadczonych przez PGNiG Serwis sp. z o.o. („Spółka”) usług, od II kwartału 2016 r. Spółka uruchomiła nową usługę w zakresie obsługi portiersko-recepcyjnej obiektów GK PGNiG S.A.

Obecnie usługa realizowana jest na rzecz Centrali PGNiG S.A na terenie kompleksów biurowych przy ul. M. Kasprzaka 25 oraz przy ul. Kruczej 6/14 w Warszawie.

W celu zapewnienia profesjonalnej obsługi portiersko-recepcyjnej Spółka deleguje osoby doświadczone, dbając jednocześnie o ich nienaganny i profesjonalny wygląd, przyjazne usposobienie oraz odpowiedni poziom przeszkolenia. Dzięki takiemu podejściu, obsługa portiersko-recepcyjna staje się nie tylko wizytówką Spółki, ale także jest nieodzownym elementem sprawnego funkcjonowania firmy.

Efektywna i sprawna kontrola ruchu osobowego i kołowego świadczona w ramach obsługi portiersko-recepcyjnej stanowi wstępny etap zapobiegania wystąpienia ewentualnych zagrożeń na terenie obsługiwanych kompleksów.




























Początek strony