Rada Nadzorcza
Pan Dariusz Dumkiewicz w 2002 r. ukończył studia wyższe na Wydziale Prawa i Administracji UMCS w Lublinie - kierunek prawo, studia podyplomowe „Zarządzanie projektami i prawo UE” organizowane przez UMCS i Lubelską Fundację Rozwoju oraz w 2018 r. Master of Business Administration na Politechnice Lubelskiej.
Pan Dariusz Dumkiewicz posiada 18 letnie doświadczenie zawodowe związane z prowadzeniem projektów rozwojowych i inwestycyjnych. W latach 2002-2006 zatrudniony był w Urzędzie Miasta Lublin na stanowiskach kierowniczych związanych z realizacją projektów finansowych ze środków UE.
W 2006 r. pełnił rolę doradcy Ministra w Ministerstwie Pracy i Polityki Społecznej oraz eksperta ds. Rozwoju Polski Wschodniej w Ministerstwie Rozwoju. W 2007 r. objął stanowisko Dyrektora Departamentu Strategii i Rozwoju w Urzędzie Marszałkowskim woj. lubelskiego. Odpowiedzialny był za negocjacje z Komisją Europejską i finansowanie strategicznych dla województwa inwestycji infrastrukturalnych. Od 2008 r. był Członkiem Zarządu, Wiceprezesem spółek consultingowych doradzających przedsiębiorstwom w szczególności z branży energetycznej. W 2016 r. objął stanowisko Dyrektora Lubelskiego Oddziału PSG sp. z o.o., dystrybutora gazu ziemnego w Grupie Kapitałowej Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo S.A. Od 15 października 2018 r. Zastępca Prezesa Zarządu ds. Rozwoju w LW Bogdanka S.A.
Pan Mariusz Ryciak jest absolwentem Wyższej Szkoły Handlu i Prawa w Warszawie. Studia ukończył na kierunku ekonomicznym ze specjalizacją w dziedzinie handlu zagranicznego. Studia podyplomowe Master of Business Administration ukończył w Wyższej Szkole Menadżerskiej w Warszawie.
Pracę rozpoczął w 2003 roku w firmie prawniczej Intrum Justitia, zaś doświadczenie zawodowe w zakresie zarzadzania nieruchomościami posiada od blisko 20 lat: w latach 2006 – 2013 zdobyte w spółce ECC Property Management, zarządzającej C.H. PROMENADA w Warszawie, od 2010 roku także C.H. Sanowa w Przemyślu, jak również wchodzącej w skład grupy realizującej projekt budowy C.H. w Chiang May w Tajlandii.
Od 2013 roku Współtwórca oraz Prezes Zarządu Miejskiego Centrum Sportu (MCS) w Ząbkach - spółki zarządzającej nieruchomościami miejskimi o charakterze sportowym tzn. basenami, kortami do squasha, kręgielnią oraz strefą SPA. MCS zarządza również budynkiem i pomieszczeniami Trybuny Stadionu Miejskiego, w których znajdują się m.in. MOSiR, MOK, restauracja ARENA oraz Miejski Klub Piłkarski - dawniej DOLCAN, obecnie ZĄBKOWIA.
Od 2020 roku w MCS odpowiedzialny jest również za wydawanie lokalnej gazety „Co Słychać” w nakładzie 6000 egzemplarzy.
W 2020 roku objął stanowisko Vice Przewodniczącego Rady Nadzorczej Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w Ząbkach.
Pan Adam Ciszkowski to doświadczony samorządowiec i aktywista społeczny, w samorządzie terytorialnym działa już piątą kadencję. Jako 21-latek został najmłodszym radnym w historii Gminy Halinów. W Radzie Miejskiej pełnił funkcję Przewodniczącego Komisji Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa. W 2006 roku został Radnym Rady Powiatu Mińskiego, gdzie przez całą kadencję pełnił funkcję Wiceprzewodniczącego Rady, działał również w komisjach Budżetu oraz Oświaty, Kultury i Sportu. W 2010 roku został wybrany na stanowisko Burmistrza Halinowa i tą funkcję sprawuje do dziś, wygrywając z ogromną przewagą już w pierwszej turze wybory samorządowe kolejno w 2014 i 2018 roku. Zainicjował powstanie wielu ważnych inwestycji w zakresie infrastruktury oświatowej, sportowej, drogowej oraz wodno – kanalizacyjnej, pozyskując na ten cel znaczne środki zewnętrzne. Wspierał działalność wielu organizacji pozarządowych w zakresie m.in. kultury, edukacji oraz pomocy dla osób niepełnosprawnych.
Od wielu lat działa na rzecz rozwoju kultury fizycznej i sportu. Współpracował m.in. z Polskim Związkiem Piłki Nożnej i Mazowieckim Związkiem Piłki Nożnej przy realizacji projektu Akademia Młodych Orłów. Działał na rzecz rozwoju szkolenia młodzieży wspólnie z Mazowieckim Związkiem Piłki Siatkowej. Był współzałożycielem Klubu Sportowego Halinów mającego sekcję piłkarską i siatkarską, bardzo aktywnie zaangażowanego w szkolenie dzieci i młodzieży.
W 2018 roku stanął na czele ogólnopolskiego stowarzyszenia - Związku Samorządów Polskich, w ramach którego zrzeszonych jest około 150 samorządów gminnych, powiatowych i wojewódzkich. Jako Prezes ZSP aktywnie współpracuje z Rządem RP w zakresie prac legislacyjnych dotyczących samorządu terytorialnego.
Pan Adam Ciszkowski posiada również bardzo dobre przygotowanie i duże doświadczenie w zakresie kontroli i nadzoru nad jednostkami sektora finansów publicznych oraz spółek skarbu państwa. W 2017 roku ukończył studia podyplomowe „Audyt i kontrola w jednostkach finansów publicznych” w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. W 2018 roku uzyskał dyplom Executiwe MBA w Wyższej Szkole Menadżerskiej w Warszawie. W 2021 roku został absolwentem „Prawa zamówień publicznych” na Uniwersytecie Warszawskim.
Od 2016 do 2021 roku był Członkiem Rady Nadzorczej Centralnego Biura Konstrukcji Kotłów S.A. z siedzibą w Tarnowskich Górach podlegającej pod Spółkę Skarbu Państwa TF SILESIA. W CBKK S.A. pełnił funkcję Wiceprzewodniczącego (2016-2018) oraz Przewodniczącego Rady Nadzorczej (2018-2021). Od 2018 roku pełnił również funkcję Członka Rady Nadzorczej ELMEN sp. z o.o. działającej w ramach Polskiej Grupy Energetycznej. W ramach działalności samorządowej od 2010 roku pełnił nadzór właścicielski nad Spółką Komunalną Ekoinwestycja z siedzibą w Sulejówku, a od 2018 roku nad spółką Zakład Komunalny sp. z o.o. z siedzibą w Halinowie. Od 2018 roku pełni również funkcję Wiceprezesa Zarządu Lokalnej Grupy Działania Ziemi Mińskiej – Instytucji, która w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich pośredniczy w udzielaniu dofinansowań ze środków Unii Europejskiej dla samorządowców, organizacji pozarządowych oraz przedsiębiorców.
Doc. dr hab. Adam Fronczak jest absolwentem Wydziału Lekarskiego Akademii Medycznej w Łodzi, ze specjalizacją w zakresie chorób wewnętrznych, farmakologii klinicznej oraz zdrowia publicznego. W 2014 roku w Warszawskim Uniwersytecie Medycznym uzyskał tytuł doktora habilitowanego nauk o zdrowiu. W latach 2007 - 2011 pełnił funkcję Podsekretarza Stanu w Ministerstwie Zdrowia.
Przez wiele lat zawodowo był związany z Uniwersytetem Medycznym w Łodzi
i Warszawskim Uniwersytetem Medycznym. Był dyrektorem Szpitala Wojewódzkiego w Zgierzu, w którym przeprowadził wielokierunkowy udany proces naprawczy.
Od 2022 r. pełni funkcję Kierownika Oddziału Reumatologii WWCO i T im. M. Kopernika w Łodzi.
Jest członkiem wielu organizacji i towarzystw naukowych, w tym m.in.: Komitetu Zdrowia Publicznego PAN, Polskiego Towarzystwa Farmakologicznego, Polskiego Towarzystwa Lekarskiego, Towarzystwa Internistów Polskich, Polskiego Towarzystwa Hematologów i Transfuzjologów, Polskiego Towarzystwa Gastroenterologicznego
i Polskiego Towarzystwa Medycyny Społecznej i Zdrowia Publicznego.
Uzyskał wiele nagród, w tym m. in.:
- Krzyż Komandorski Królewskiego Orderu Św. Stanisława BM,
- Medal za Zasługi dla Miasta Łodzi,
- Srebrny Krzyż Zasługi,
- Medal Ministra za Zasługi dla Obronności Kraju.
Jest autorem i współautorem ponad 50 publikacji z zakresu medycyny i zdrowia publicznego, zarówno polskich jak i zagranicznych.
Pan Grzegorz Nieradka ukończył studia I i II stopnia na Wydziale Inżynierii i Technologii Chemicznej Politechniki Krakowskiej, uzyskując tytuł magistra inżyniera na kierunku Technologia Chemiczna i specjalności Technologia Ropy i Gazu. Stypendysta Rektora Politechniki Krakowskiej oraz uczestnik projektu „Kompetencje startem do kariery inżyniera” finansowanego przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju, w ramach którego odbył staż w Biurze Technologii w rafinerii Grupy LOTOS S.A. w Gdańsku, wziął udział w zagranicznej wizycie studyjnej w Wiedniu oraz szkoleniach i warsztatach z zakresu przedsiębiorczości i zarządzania jakością. W latach 2012-2013 związany z Laboratorium Nowych Technologii Chemicznych Zakładu Dodatków i Nowych Technologii Chemicznych Instytutu Nafty i Gazu w Krakowie oraz z Laboratorium Środków Smarowych Zakładu Olejów, Środków Smarowych i Asfaltów Instytutu Nafty i Gazu w Krakowie. Od 2014 roku jest zawodowo związany ze spółkami branży naftowej funkcjonującymi na terenie dawnej Rafinerii Jasło. W 2017 roku ukończył studia podyplomowe na Wydziale Wiertnictwa, Nafty i Gazu Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie na kierunku Zarządzanie w przemyśle naftowym i gazowniczym. Studia Executive Master of Business Administration ukończył w 2020 roku w Szkole Głównej Menadżerskiej w Warszawie.
Autor kilkunastu naukowych i popularno-naukowych artykułów opublikowanych w prasie branżowej. Aktywny uczestnik międzynarodowych konferencji, targów i spotkań branżowych:
- Międzynarodowa Konferencja Naukowo-Techniczna „Środki Smarowe” w Krynicy-Zdroju,
- Międzynarodowy Kongres Naukowy „Problematyka normalizacji, jakości i kodyfikacji” w Kościelisku,
- Kongres 590 w Jasionce k. Rzeszowa,
- Forum Europa-Ukraina w Jasionce k. Rzeszowa,
- Forum Naukowo-Gospodarcze Chemika EXPO w Szczecinie,
- Konferencja LIFE Platform Meeting w Atenach,
- Debata międzynarodowa w Wyższym Instytucie Inżynierii w Porto.
Ponadto Pan Grzegorz Nieradka jest wieloletnim członkiem Stowarzyszenia Naukowo-Technicznego Inżynierów i Techników Przemysłu Naftowego i Gazowniczego: Oddział w Krośnie, Koło Zakładowe ORLEN Południe S.A.