Zarząd
Absolwent Collegium Humanum Szkoły Głównej Menadżerskiej w Warszawie - Security Management- Zarządzanie bezpieczeństwem oraz Executive Master of Business Administration, Wyższej Szkoły Gospodarowania Nieruchomościami w Warszawie - Ekonomia oraz Zarządzenie Bezpieczeństwem Osób i Mienia.
Pan Krzysztof Grochocki posiada 35 letnie doświadczenie menadżerskie głównie w branży ochrony osób i mienia, oparte na kierowaniu całymi organizacjami jak również w kierowaniu i współtworzeniu rozwiązań szeroko rozumianego bezpieczeństwa. Z grupą Orlen jest związany od stycznia 2022 roku kiedy objął stanowisko Członka Zarządu spółki Orlen Ochrona. Przed dołączeniem do GK Orlen budował od podstaw spółkę ENERGA OCHRONA Sp. z o.o. gdzie w latach 2017-2020 roku pełnił funkcję Prezesa Zarządu.
W latach wcześniejszych tj. 2009 - 2017 zajmował stanowisko Prezesa Zarządu w jednej z ogólnopolskich Agencji Ochrony Osób i Mienia. Działał społecznie na rzecz poprawy bezpieczeństwa na obiektach sportowych w kraju, za co został odznaczony przez Ministerstwo Sportu i Turystyki „Brązową Odznaką za Zasługi dla Sportu”. Był odpowiedzialny za bezpieczeństwo na wielu międzynarodowych, krajowych imprezach masowych.
Posiada wieloletnie doświadczenie w szkoleniu Pracowników Ochrony oraz Kierowników ds. bezpieczeństwa, jest Certyfikowanym audytorem UEFA w zakresie wyszkolenia służb porządkowych, zabezpieczających wydarzenia sportowe oraz Konsultantem bezpieczeństwa na krajowych i zagranicznych imprezach masowych. Instruktor strzelectwa sportowego, Przewodniczący Komisji Rewizyjnej w jednym z Kół Łowieckich.
Absolwentka Wydziału Zarządzania w zakresie rachunkowości i finansów Uniwersytetu Warszawskiego oraz studiów podyplomowych w zakresie rachunkowości według Międzynarodowych Standardów Sprawozdawczości Finansowej na Uniwersytecie Łódzkim oraz Executive MBA certyfikowanym przez Collegium Humanum Szkoła Główna Menadżerska w Warszawie. Ponadto, ukończyła wiele specjalistycznych szkoleń i akademii z dziedziny rachunkowości finansowej, zarządczej, prawa podatkowego, MSR, potwierdzonych odpowiednimi certyfikatami.
Menadżer z wieloletnim doświadczeniem zawodowym w branży rachunkowej i finansowej, zorientowana na realizację nałożonych celów zarządczych.
Od roku 2004 związana jest z Grupą Kapitałową ORLEN, gdzie jako główny księgowy, a następnie dyrektor finansów, kontrolingu i administracji odpowiadała za obszar: rachunkowości finansowej, zarządczej, podatków, kontrolingu i administracji.
Dzięki zdobytemu doświadczeniu w spółkach prawa handlowego w Grupie Kapitałowej ORLEN, pozyskała także wymaganą wiedzę w zakresie zasad funkcjonowania podmiotów wchodzących w skład grup kapitałowych spółek oraz zasad zarządzania mieniem państwowym.
Wielokrotnie odpowiadała za strategiczne procesy konsolidacyjne spółek, sprzedaży i zakupu zorganizowanych części przedsiębiorstwa w Grupie ORLEN.
Wdrażała i nadzorowała Programy Efektywnościowe w spółkach o profilu rachunkowym i kadrowo-płacowym ze szczególnym uwzględnieniem standaryzacji procesów rachunkowych i kadrowo-płacowych, systemów i narzędzi IT.
Od 28 sierpnia 2023 r. jako Członek Zarządu PGNiG Serwis sp. z o.o. nadzoruje i koordynuje działania oraz decyzje podejmowane w zakresach, które w strukturze organizacyjnej Spółki przyporządkowane są obszarom: finanse, księgowość, kadry i płace.
Absolwent ekonomii na Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu. Posiada dyplom ukończenia studiów MBA. Swoją wiedzę uzupełniał licznymi szkoleniami z zakresu MSR/MSSF, kontrolingu i rachunkowość zarządczej oraz technologii telekomunikacyjnych.
Pan Robert Dzianach ma osiemnastoletnie doświadczenie w zakresie finansów i księgowości, które zdobył m.in. w spółce Polkomtel sp. z o.o. jako Kierownik Zespołu Standaryzacji i Koordynacji Procesów, a także PGE Systemy S.A. jako Dyrektor Departamentu Finansów i Administracji. Jego zakres obowiązków obejmował m.in. organizację prac w procesie planowania i raportowania, kontrolę realizacji planów finansowych spółek zależnych, weryfikację zgodności planów z wymogami inwestorów. Uczestniczył w projektach rozwojowych oraz procesach zakupowych. Pełnił nadzór nad modułem kontrolingowym systemu finansowo-księgowego. Był odpowiedzialny za metodologię wyceny usług świadczonych przez Spółkę i rozliczenia z Klientami.
Pan Robert Dzianach jest odpowiedzialny m.in za świadczenie usługi finansowo-księgowej na rzecz klientów, prowadzi księgi rachunkowe spółki zgodnie z międzynarodowymi standardami rachunkowości. Zapewnia środki do obsługi operacyjnej działalności spółki oraz wdraża model kontrolingowy w organizacji.